Registriert: Di Jul 01, 2003 18:59 Beiträge: 887 Wohnort: (The Netherlands)
Programmiersprache: fpc/delphi/java/c#
i see, never thought of that . Point is that when using the commented out line my pc bugged out completely. But today it works, so somewhere on the way yesterday something got corrupted. But now it works Now see if can get the tempnormal work instead of normal in that line ... That works now also. Dont know what was wrong with my pc yesterday. Better do some more reboots when shaders are bugging. Anyway here is the bugfixed version: http://www.noeska.net/downloads/ogl3bones3.zip and for those who are interested the original: http://www.codesampler.com/oglsrc/oglsrc_11.htm#ogl_skinning
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 22 Gäste
Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen. Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen. Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern. Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du darfst keine Dateianhänge in diesem Forum erstellen.